بلاگ

اصول طراحی که آشپزخانه های مدرن را منحصر به فرد می کند

اصول طراحی در آشپزخانه های مدرن

تمام پروژه های بازسازی و طراحی آشپزخانه ها منحصر به فرد هستند. همه آنها ترجیحاَ  از سبکی که خود شخص طراح یا  صاحب خانه مد نظر دارد و همچنین فضای موجود بهره می گیرند.

به منظور اطمینان از انجام یک کار خوب، همیشه بر اصول کلیدی طراحی تکیه می کنیم که برای ایجاد یک آشپزخانه جدید، کارآمد و زیبا نمایان گردد.

اجزای طراحی (مانند کابینت آشپزخانه، لوازم خانگی، پشتی، نورپردازی، جزیره و غیره) با استفاده از اصول طراحی تاکید، تعادل، نسبت و مقیاس ساخته شده اند. آنها با هم آشپزخانه ای بسیار کاربردی و زیبا را ارائه می دهند.

میخواهیم  کمی در مورد این اصول طراحی آشپزخانه صحبت کنیم:

تعادل بصری

یک اتاق متعادل، محیطی آرام و دارای احساس امنیت را به ما منتقل میکند. تعادل یک اصل مهم در طراحی داخلی است. به عبارت ساده، تعادل و تقارن در طراحی دو بخش تکمیل کننده هم هستند.

متخصصان طراحی آشپزخانه ما با انتخاب اشیاء (لوازم و دکور و غیره) با توجه به وزن بصری آنها یعنی توانایی آن در جلب توجه به خود تعادل اشپزخانه را ایجاد می کنند.

ما تجربه کار با بخش های طراحی مختلف در اشکال، رنگ‌ها و پرداخت‌های مختلف را داریم که آشپزخانه مدرن کاملی را فراهم میسازد.

تاکید

برخی از اشیاء به محض ورود به آشپزخانه چشم را به خود جلب می کنند. اینها ممکن است از یک سینک فوق العاده استیل ضد زنگ، یک اجاق گاز مدرن یا قسمت بالای آشپزی یا یک پنجره با منظره زیبای بیرون باشد.

طراحان آشپزخانه ما فضای موجود و نقاط ورودی را مطالعه می کنند تا نقطه کانونی آشپزخانه شما را تعیین کنند. سپس از خط، فرم و رنگ برای برجسته کردن آن استفاده می کنیم.

نسبت و مقیاس

وقتی صحبت از کابینت آشپزخانه مدرن به میان می آید، برای ایجاد طرح های نفیس برای فضایی که روی آن کار می کنیم، نیاز به تخصص به نسبت و مقیاس دارد.

تناسب به سادگی به اندازه یک شی در رابطه با قسمت دیگری از جسم اشاره دارد. از سوی دیگر، مقیاس اندازه یک شی در رابطه با شی دیگر است. طراحان آشپزخانه ما اطمینان می‌دهند که هر وسیله، کابینت و دکوراسیونی که برای آشپزخانه شما انتخاب می‌شود،

متناسب با اندازه‌اش مناسب است و به خوبی با سایر موارد در محیط اطرافش همخوانی دارد.

سخن آخر

این ها بخشی از نمونه های اصول طراحی خوب برای آشپزخانه های مدرن هستند. در نقش چوب راهکار های مورد نیاز آشپزخانه  مدرن شما و درب های کابینت که تکمیل کننده این سبک و طرح هستند  را در خدمت شما عزیزان قرار می دهیم .

مطالب آشپزخانه هسته مرکزی خانه را در اینجا میتوانید مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.