بلاگ

انواع درب کابینت

همانطور که می دانید درب کابینت یکی از مهم ترین بخش های کابینت آشپرخانه شما می باشد که در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند و تاثیر بسزایی در زیبایی آشپزخانه شما دارد و باید با توجه به کانسپت طراحی کابینت خود درب مورد نظر خود را انتخاب کنبد در همبن راستا ما  در گروه نقش چوب انواع درب کابینت آشپزخانه را در این مقاله برای شما عزیزان معرفی می کنیم ، با ما همراه باشید .

kabinet door

درب کابینت پانل فلت

این سبک از درب ها به علت طراحی ساده و در عین حال شیکی که دارند برای سبک های مینیمالیست و مدرن بسیار مناسب می باشند و به علت عدم وجود برجستگی و بهره گیری از ورق های تزیینی چوبی قیمیتی ارزان و مناسب دارند .

درب کابینت کرکره ای

این  نوع از درب ها برای کابینت های جزیره ای و فانتزی مناسب می باشند که در ساخت آن ها از ورق های افقی و گران قیمت استفاده شده است و به علت شیار هایی که دارند برای کابینت های نزدیک رادیاتور که به تهویه مناسب نیاز دارند مناسب می باشند .

درب کابینت توکار

این نوع از کابینت ها مناسب طراحی های کلاسیک می باشند و در درون قاب کابینت قرار می گیرند و به جای لولای معموله از لولای نمایان بهره می برند . و به همین علت قیمت بالایی را نیز تجربه می کنند .

درب کابینت پتینه کاری

این درب ها سبک و هری قدیمی دارند و به آن ها اصطلاحا کهنه نما نیز می گویند و برای افرادی که به وسایل قدیمی علاقه دارند بسیار مناسب می باشد و البته لازم به ذکر است که قیمت ها ها نیز حدود بیست در صد گران تر از دیگر کابینت ها می باشند .

درب کابینت سبک تخته

به این سبک از طراحی سبک روستایی نیز گفته می شود و از نظر ظاهری شبیه به سبک چوبی و سنتی می باشند و از این سبک در قدیم برای گچ کاری بهره برداری می شده است .

درب کابینت ترموفیلی

این نوع از درب ها از جنس ام دی اف ساخته شده اند و از روکشی پلاستیکی بهره می برند و از دوان بسیار بالایی بهره می برند و از همین رو یه شدت به صرفه می باشند و طرح هایی برجسته با برش های طولی و عرضی دارند که باعث می شود حالتی سنتی و قدیمی به خود بگیرند .

درب کابینت حاشیه دار

از این درب ها صرفا به صورت تزیینی در آشپزخانه استفاده می شود و طبیعتا در تمامی قسمت های آشپزخانه مورد استفاده قرار نمی گیرد و معمولا از جنس شیشه ، آلومینیوم و چوب می باشند .

درب ورقه ای کابینت

این سبک در ها بدون قاب و پنل می باشد و نگه داری بسیار ساده ای دارند و دلیل آن ها هم یک نکته بسیار ساده می باشد و آن هم این است که دارای گوشه نمی باشند و گرد و غبار بر روی آن جمع نمی شود و قیمتی بسیار مناسب و ارزان دارند .

درب کابینت جلو شیشه ای

این نوع از کابینت ها روشنایی آشپزخانه شما را بیشتر می کند و با درب های کابینت اقدام شده اند و به علت افزایش روشنایی آشپز خانه شما باعث می شود روف دکوری شما زیبایی دو چندانی به خود بگیرند .

درب کابینت سنتی

این سبک از درب های کابینت همانطور که از نامشان پیداست دارای خط و خطوط و نقش های بسیاری با زمینه ها قدیمی می باشند و دارای طاقچه ها و درب های بلند می باشند .

درب کابینت رستیک

و اما کابینت های رستیک ، کابینت هایی که طرح هایی روستایی دارند و از رنگ ها گرم در طراحی خود بهره می برند و آن ها حالتی مات دارند که حس زیبای چوب را در آشپزخانه شما فراخوانی کند .

kitchen-with-cupboard-handles

درب کابینت کانتری

این پانل ها به صورت برجسته هستند که با همراهی شیشه فلز ، درب های کابینتی  با رنگ های زر ، قرمز ، آبی و … را به صورت کرکره ای در اختیار شما عزیزان قرار می دهند .

درب کابینت صنعتی

این کابینت ها تزیینات بسیار کمی دارند و معمولا چوب آن ها ز موارد زیر بدون رنگ اضافی ساخته می شود :

  • کاج
  • بلوط
  • گیلاس
  • و…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.