بلاگ

سبک های سنتی آشپزخانه

آشپزخانه های سنتی هنوز در سراسر جهان محبوب هستند، اما طراحی ها و سبک ها در حال تغییر هستند. نوع جدیدی از آشپزخانه سنتی در حال ظهور است. آشپزخانه‌های حال حاضر با استفاده از خطوط تمیزتر و تزئینات کمتری نسبت به آنچه در دهه‌های گذشته دیده‌ایم طراحی شده‌اند. امروزه آشپزخانه ها بر عملی بودن و سادگی تاکید دارند.به عبارت دیگر، حتی سبک های سنتی آشپزخانه نیز در حال مدرن شدن هستند. طرح‌های سفارشی می‌توانند آن حس نوستالژیک کشور را با زیبایی‌شناسی تمیز و مدرن ترکیب کنند.

آشپزخانه سفید با الهام رنگ های خاکستری آرامش بخش

آشپزخانه سفید و خاکستری مقدمه ای عالی برای آشپزخانه های منحصر به فرد است یعنی آشپزخانه ای که عناصر مدرن و سنتی را در هم می آمیزد. درب به سبک شیکر بسیار ظریف است و دستگیره های خطوط مستقیم را به زیبایی نمایش می دهد. به جای مواد طبیعی مستعد که احتمال تاب برداشتن، کابینت ها در آن به وجود می آید از یک ام دی اف جامد و محکم ساخته شده اند.

این سطح که در یک لاک مات ابریشمی به پایان رسیده است، نسبت به رنگ کابینت معمولی لوکس تر و بادوام تر است.

سفید محبوب ترین رنگ آشپزخانه است و دلیل خوبی هم دارد. خلوص این آشپزخانه کل فضا را روشن می کند. ظاهر معاصر با یک پیشخوان لمینت که برای تقلید از سنگ صابون طبیعی ایجاد شده است متعادل شده است. این سبک کلاسیک و در عین حال بسیار به روز است و حتی با تغییر روندها ظاهری ماندگار را حفظ می کند.

اجاق گاز توکار با یک هود شیک با نوار نور LED پوشیده شده است. کابینت ها از نور یکپارچه نیز استفاده می کنند، که روند دیگری است که اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است. افزودن نور به کابینت هوشمند است زیرا گوشه های سایه را روشن می کند و سطح کار را به طور یکنواخت روشن می کند.

آشپزخانه سنتی همراه با جزیره

این آشپزخانه کمی گرم تر و شیک تر است. درهای کابینت با جزئیات و لاکی به رنگ کرم مایل به سفید و نوارهای طلایی هستند و با یک دستگیره فلزی براق برای ظاهری قدیمی تعبیه شده اند. قالب‌های تاج در بالا، بدون اینکه خیلی مزاحم به نظر برسند، نظم و آراستگی را به محیط می‌افزایند.

در اینجا طراحان از دو ماده طبیعی زیبا برای پیشخوان استفاده کردند. کابینت های دیواری پشتی با یک دال از سبک سنتی استفاده شده اند در حالی که دیوار کناری و جزیره مرکزی دارای میز کار کورین زیبا هستند. اکثر عناصر این طرح بسیار سنتی هستند، اما با فر توکار صحفه کار مدرن می شود.

بین جزئیات صحفه کورین، پیشخوان سنتی، درهای قاب پیچیده و پشت سر هم، این آشپزخانه به سبک سنتی مدرن تعبیه گردیده است.

آشپزخانه سنتی با طرح رنگی دراماتیک

همه آشپزخانه های سنتی از رنگ های ظریف استفاده نمی کنند – به کابینت های قرمز روشن نگاهی بیندازید! تقریباً همه چیز در مورد این آشپزخانه منحصر به فرد است، از دستگیره های کشیده گرفته تا قفسه های قرمز.  صحفه کابینت‌ مشکی با ترکیب رنگ قرمز و پیشخوان سنگی براق به تعادل رنگ کمک می‌کنند.

طراحی U شکل کف را باز می کند و فضایی را برای یک میز ناهارخوری بزرگ فراهم می سازد.

البته هر خانه ای نمی تواند این کار را انجام دهد. پالت رنگی که این سبک به آن نیاز دارد دارای دکوراسیون داخلی متناسب با آن است.

برای مشاهده بیشتر مقالات در سبک ها و دیزان های مختلف ایده های رویایی خود را تبدیل به واقعیت کنید و از نمونه درب های کابینت ما دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.