بلاگ

آشپزخانه هسته مرکزی خانه

امروزه آشپزخانه هسته مرکزی خانه است. با توجه به تکامل سبک زندگی ما و همچنین تغییر در نحوه عملکرد آشپزخانه، اکنون می توانیم اعلام کنیم که آشپزخانه مرکز خانه است.

در طول 40 سال گذشته، آشپزخانه ها به طور کامل از یک فضای کاملا کاربردی به مرکز فضای زندگی ما تبدیل شده اند. در گذشته، آشپزخانه به عنوان اتاقی مورد استفاده قرار می گرفت که فقط برای نگهداری و آماده سازی مواد غذایی استفاده می شد.

از آنجایی که آشپزخانه ها در گذشته چندان جذاب نبودند، هدف این بود که آنها را از بقیه خانه پنهان کنید. سبک زندگی ما در گذشته با امروز متفاوت بود، زیرا بیشتر رایج بود که همه خانواده برای صرف غذا دور هم جمع شوند و هنگام دور هم جمع شدن از اتاق غذاخوری استفاده کنند.

از بخش های مهم خانه که آشپزخانه به شمار می آید که فضای زندگی ما است، آشپزخانه ممکن است تنها مهم ترین موردی باشد که می تواند به طور قابل توجهی بر کیفیت زندگی ما تأثیر بگذارد.

از ابتدا تا انتها آشپزخانه

زمانی که شروع به ایجاد تحولی ددر فضای آشپزخانه گرفتید حتما در جریان پیچدگی های این کار هستید. شما باید تعیین کنید که بهترین طراحی چیست و بهترین تامین کنندگان را با بهترین قیمت ها پیدا کنید، همه چیز را برنامه ریزی کنید و در طول ساخت و ساز زندگی کنید.

بسیاری از ما مطمئن نیستیم که از کجا شروع کنیم زیرا فقط هر 20 سال یا بیشتر یک بار این فرآیند را طی می کنیم. هدف ما ارائه هر چه بیشتر اطلاعات مفید وبهینه به شما سروران گرامی در فروشگاه نقش چوب است که شما را در این فرآیند چالش برانگیز راهنمایی کند.

پس سراغ مراحل کلی ساخت آشپزخانه می رویم :

  • فاز ایده :

برخی از افراد برای چندین سال رویای بازسازی آشپزخانه خود را می بینند تا اینکه در واقع اولین قدم را بردارند. در طول این فرآیند چندین مکان خوب برای جستجوی ایده ها وجود دارد. یکی از بهترین مکان ها خانه دیگران است. وقتی از خانه های دیگر بازدید می کنید، ممکن است آشپزخانه هایی با ظاهر عالی پیدا کنید،

بنابراین از دوستان و خانواده خود راهنمایی بخواهید. یکی دیگر از مکان های عالی برای یافتن ایده، بازدید از نمایشگاه های آشپزخانه در منطقه شماست. مجلات طراحی آشپزخانه و حمام و همچنین مجلات معماری و طراحی داخلی همیشه تعدادی از زیباترین آشپزخانه ها را به نمایش خواهند گذاشت. با این حال، مانند بسیاری از چیزهای امروزی، بهترین مکان برای جستجو آنلاین است.

همیشه می‌توانید عکس‌ها، تولیدکنندگان و استودیوهای طراحی آشپزخانه را جستجو کنید و ایده‌های زیادی پیدا خواهید کرد، که در مجموعه نقش چوب انواع ابزارها و درب های کابینت که مناسب طرح و ایده شما باشد در دسترس می باشد.

  • یک طرح خلق کنید:

اگر می توانید، بهتر است یک طرح سریع با برخی ابعاد ایجاد کنید. لازم نیست دقیق یا حرفه ای باشد، اما یک طرح به شما کمک می کند با برخی از متخصصان آشپزخانه صحبت کنید. اگر بتوانید ابعاد دیوارها، ارتفاع سقف و بازشوها (درها و پنجره‌ها) را اندازه بگیرید و اضافه کنید، این کار شروع مکالمه را هنگام صحبت با متخصصان طراحی یا قدم زدن در نمایشگاه‌های آشپزخانه آسان می‌کند.

  • طراحان حرفه ای:

یک متخصص طراحی را به خانه خود دعوت کنید یا یک قرار ملاقات در نمایشگاه آشپزخانه تعیین کنید. اگر آماده شروع کار هستید، بهتر است با برخی از متخصصان طراحی آشپزخانه ملاقات کنید. اکثر طراحان آشپزخانه، طراحان داخلی و معماران مایلند برای مشاوره طراحی رایگان به خانه شما بیایند و برخی از ایده های خود را با شما در میان بگذارند.

در برخی موارد، بهتر است با یک جلسه در نمایشگاه آشپزخانه شروع کنید، زیرا این به طراح آشپزخانه اجازه می دهد تا درباره محصولات مختلف و گزینه های پایانی با شما صحبت کند.

  • طراحی آشپزخانه شما:

به خاطر داشته باشید که طراحی خوب باید باعث شود که 3 چیز با هم کار کنند: قیمت، سبک و چیدمان مهم است که بدانید سبک یا انتخاب شما از محصولات مختلف تقریباً کاملاً جدا از طرح است. می‌توانید با چیدمان آشپزخانه‌تان شروع کنید،

اقلام مختلف را در جایی که دوست دارید قرار دهید، حتی قبل از تصمیم‌گیری در مورد رنگ‌ها و نوع متریال انتخابی ، زیرا معمولاً انتخاب پایانی شما می‌تواند با هر چیدمانی که انتخاب می‌کنید هم خوانی داشته باشد. یکی از چالش های بزرگ هنگام طراحی آشپزخانه این است که آن را در حد بودجه خود برنامه ریزی کنید.

که بودجه هزینه برای کل پروژه ایجاد میکنید و شروع به تقسیم آن به دسته های مختلف محصول کنید، زیرا در حال تجربه های هزینه های کار هستید.

  • تصمیم گیری در مورد اینکه تیم شما چه کسی خواهد بود:

مطمئناً مهمترین چیز در مورد هر کسی که با آنها کار خواهید کرد این است که به افرادی که با آنها کار خواهید کرد اعتماد کنید. اکثر طراحان آشپزخانه، پیمانکاران، معماران و طراحان داخلی مایلند تا برخی از گزینه های طراحی و قیمت گذاری را به شما نشان دهند تا به شما در تصمیم گیری کمک کنند.

اکثر مردم با بیش از یک شرکت ملاقات می کنند. اگرچه همیشه نیازی به آنچه دوست دارید نیست، به فردی که با او ملاقات می کنیدا عتماد کنید. هنگامی که تصمیم گرفتید که می خواهید فرآیند طراحی را شروع کنید، بیشتر نمایشگاه های آشپزخانه یک نگهدارنده طراحی را درخواست می کنند که مشابه سپرده کوچک برای خرید آشپزخانه شما است.

  • خرید:

همیشه باید با کابینت شروع کنید زیرا همه چیز حول کابینت آشپزخانه می چرخد ​​و این مهمترین بخش طراحی است. طراح آشپزخانه شما می تواند به شما کمک کند لوازم خانگی را بر اساس سبک و بودجه خود انتخاب کنید که با کابینت آشپزخانه شما کار می کند.

همچنین باید کانتر، سینک، شیر آب، بک اسپلش، روشنایی، کفپوش، لوازم جانبی و سخت افزار خریداری کنید. به طور معمول طراح آشپزخانه شما می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند.

  • تحویل و نصب:

مهمترین چیزی که در این مرحله باید متوجه شوید این است که نصب آشپزخانه شما یک فرآیند است. مهم نیست که تیم طراحی آشپزخانه و تامین کنندگان شما چقدر خوب هستند، بسیار نادر است که همه چیز 100٪ آسان و بدون درز باشد.

حذف آشپزخانه موجود، اندازه‌گیری، طراحی، سفارش و نصب آشپزخانه جدید یک پروژه مهندسی پیچیده است، بنابراین باید منتظر تاخیرها و مشکلات غیرمنتظره باشید. با این حال، اگر با یک تامین کننده قابل اعتماد آشپزخانه و پیمانکاران خوب کار می کنید،

متوجه خواهید شد که آنها در طول این فرآیند در کنار شما خواهند بود تا مطمئن شوند آشپزخانه شما به رضایت شما تکمیل می شود.

  • خدمات و گارانتی :

از آنجایی که شما به طور مکرر از آشپزخانه جدید خود استفاده خواهید کرد (هر روز، معمولاً چند بار در روز) و از آنجایی که آشپزخانه های جدید پر از مکانیک و فناوری هستند، درست مانند ماشین ها، آشپزخانه ها نیاز به سرویس دارند. ممکن است مواردی وجود داشته باشد که هر یا دو سال نیاز به تعمیر و تنظیم دارند.

اکثر مردم در ابتدا به این بخش فکر نمی کنند، اما مهم است که  با متخصصان آشپزخانه خود در مورد خط مشی خدمات آنها مشورت کنید. اگر تامین کننده آشپزخانه شما هر سال به آشپزخانه شما سرویس می دهد و گارانتی خوبی را رعایت می کند، بهتر است این افراد را در در حیطه زندگی خود داشته باشید.

  برای شروع طراحی آشپزخانه خود آماده اید؟ مجموعه نقش چوب آماده سرویس دهی به شما مشتریان عزیز می‌باشد.   

اعتماد شما افتخار ماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.