بلاگ

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

نئو کلاسیک

کابینت نئوکلاسیک چیست؟

تاریخچه سبک نئوکلاسیک به اروپا در دهه 1750 برمی گردد. در این دوره، روشنگری تکامل یافت و از پیچیدگی و جزئیات هنر کاسته شد. از جمله این موارد می توان به حذف جزئیات اضافه  از مبلمان و کابینت ها اشاره کرد. همچنین نشانه هایی از طرح  های رومی و یونانی مانند فرم های متقارن، منظم و با وقار در سبک نئوکلاسیک وجود دارد. برای بررسی ویژگی های کابینت نئوکلاسیک با ما همراه باشید.

کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک بهترین انتخاب برای زمانی است که شما یک آشپزخانه مجلل و در عین حال راحت می خواهید. خطوط کلاسیک همراه با حسی از مدرنیته یک سبک نئوکلاسیک مسحورکننده برای آشپزخانه ایجاد می کند. این موضوع باعث شده است که کابینت آشپزخانه با معماری نئوکلاسیک بیشتر از سبک مدرن و کلاسیک جذاب باشد.

کابینت های نئوکلاسیک تبلور هماهنگی بین عناصر کلاسیک و مدرن هستند که فضای آشپزخانه ای راحت و مجلل را به ارمغان می آورد. در این سبک امکان اجرای تمامی طرح ها، جزیره آشپزخانه و … وجود دارد که محبوبیت کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک بیشتر به دلیل طراحی مجللی است که به محیط می بخشد. اگر فضای مناسبی دارید، این استایل گزینه خوبی برای شماست. دلیل این امر این است که کابینت ها در صورت استفاده در فضای کوچک و باریک باعث عدم تعادل در محیط  می شود.

آیا از ویژگی های مثبت کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک می دانید؟

از نظر طراحی با دیگر سبک های کابینت آشپزخانه متفاوت است.

کابینت های آشپزخانه نئوکلاسیک پس از استفاده طولانی مدت همچنان جذاب هستند. دلیل این امر طرح های منحصر به فردی است که در ساخت آنها استفاده می شود.

خطوط و طرح هایی که با ظرافت بی نظیری در سطح کابینت نئوکلاسیک ایجاد شده است شکوه و اصالتی مثال زدنی به آن بخشیده است.

عدم توجه به جزئیات پیچیده 

جادار بودن و استفاده از رنگ های مجلل که تاثیر زیادی در کاربردی بودن و ظاهر زیبای کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک دارد از دیگر ویژگی های بارز آن است.

برخلاف سبک مدرن که درها نیازی به دستگیره ندارند، از دستگیره حتما باید استفاده شود.

کابینت نئوکلاسیک

بگذارید کمی از نکات حائز اهمیت کابینت نئوکلاسیک بگوییم:

  • برای خرید این سبک کابینت باید هزینه بیشتری نسبت به مدرن پرداخت کنید!
  • کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک را باید به یک سازنده با تجربه سفارش داد. دلیل این امر این است که مهارت سازنده تأثیر زیادی بر خروجی کابینت نئوکلاسیک دارد. مطمئناً نمی خواهید یک شغل ضعیف برای تقریباً زیاد بدست آورید.
  • ساخت کابینت های نئوکلاسیک به دقت و امکانات زیادی نیاز دارد.

اگر سی ان سی و رنگ آمیزی این کابینت با دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام نشود، نتیجه کار آنطور که باید و شاید ظاهر نمی شود. پس باید کار را به متخصص سپرد.

آخرین سخن:

نقش چوب با سالها تجربه مفتخر است که به عنوان برترین تولید کننده کابینت شناخته می شود. ما با استفاده از جدیدترین دستگاه های خارجی، مواد اولیه مرغوب و علم و هنر طراحان متخصصین  ایرانی محصولاتی را برای شما عزیزان ساخته و اجرا می کنیم. بدیهی است در این راه سعی بر این است که رضایت شما را تا حد امکان افزایش دهیم. لازم به ذکر است کارشناسان ما در مجموعه نقش چوب  ساعات اداری آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما می باشند.

جهت مطالعه شش طرح نوین کابینت آشپزخانه کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.