بلاگ

6 طرح نوین کابینت آشپزخانه

کابینت چوبی

کابینت ها بر اساس طراحی آشپزخانه شکل میگیرند و تمام فضای لازم را برای وسیل مورد نیاز ضروری ما حفظ میکنند  و در عین حال همه چیز را مرتب نگه میدارند.

امروزه یکی از معضلات بزرگ در خانه انتخاب طرح و متریال متناسب  کابینت با آشپزخانه است  زیرا هیچ محدودیتی در طراحی، انتخاب متریال و چیدمان متناسب با اندازه وسایل موجود  آشپزخانه شما وجود ندارد. اگر به دنبال طرحی مناسب با بهترین متریال موجود در آشپزخانه خود هستید ، کافی است با مجموعه نقش چوب در ارتباط باشید و نمونه کارهای ما را در پیچ اینستاگرام دنبال کنید.

  1. برای داشتن ظاهری یکپارچه، کابینت های همسان از کف تا سقف را انتخاب کنید

آیا می خواهید فضای خود را منسجم تر کنید؟ یک کابینت رنگی مناسب همیشه ایده خوبی است.اما برای آشپزخانه مدرن نه در سبک کلاسیک و سنتی  که طرح و آمیزه متفاوتی را به نماش میگذارد. و از صاف و برجستگی موجود خبری نیست و استفاده از شیار و منبت ها در کابینت های کلاسیک به چشم میخورد.

  1. کابینت های ویترینی برای نمایش ظروف شما ایده آل هستند

کابینت های جلو شیشه ای به دلایل مختلفی هم در آشپزخانه مدرن و کلاسیک مناسب هستند. به شما این امکان را می دهد محتویات پشت درها را ببینید (بنابراین مجبور نیستید برای جستجوی آنچه به دنبال آن هستید دائماً کابینت ها را باز و بسته کنید) و می تواند به آشپزخانه شما احساس سبک تر و بازتری نسبت به کابینت هایی بسته دهد. با این حال، باید از آن در ترکیب کابینت‌ها استفاده شود زیرا نمایش برخی ازظروف شما را  به نمایش میگذارد.

 

این آشپزخانه را در نظر بگیرید که دارای کابینت های شیشه ای جلویی است که تنها در یک قسمت از دیوار آشپزخانه تعبیه شده است. این شامل یک نور پس زمینه است که قفسه ها را روشن می کند و مجموعه ظروف شیشه ای و آشپزخانه چشمگیر صاحب خانه را برجسته می کند.

  1. با کابینت های چوبی به خانه خود حس گرما را منتقل کنید

کابینت های چوبی با ظاهری زیبا و دوام بالا  یکی از بهترین متریال های موجود درکابینت ها به شمار می رود  که در آشپزخانه الهام است و میتوانید درب های کابینت چوب بلوط و راش را در بخش درب کابینت مشاهده کنید.

  1. کابینت هایی با درب براق را برای سبک مدرن انتخاب کنید

اگر ظاهری مدرن را می پسنید انتخاب ما به شما  کابینت هایی با درب های براق در آشپزخانه شما عالی به نظر می رسند. بخشی از  افراد کابینت های براق را در آشپزخانه خود ترجیح می دهند زیرا نگهداری از آنها آسان است و برخی از مواد براق مقاوم در برابر خش هستند، بنابراین آشپزخانه شما برای سال ها کاملا نو به نظر می رسد (البته با مراقبت مناسب و گرنه میتونه ماندگاری خیلی پایین تری داشته باشه!).

 

  1. با کابینت هایی با ظاهری مینیمالیستی انتخاب کنید

آنچه در معرض دید  آشپزخانه قرار دارد و می‌تواند حواس‌تان را پرت کند یا گاهی اوقات درهم‌ریختگی بصری ایجاد کند. نداشتن ظاهری مینیمالیستی است که با استفاده ، از دستگیره ها، کشش ها و لولاها به طور کامل این مورد را محو میکند . آشپزخانه L شکل به ظاهر بدون دستگیره، طراوت، ساده و از نظر بصری جذاب است! قفسه‌های باز و کابینت‌های شیک و بدون بهم ریختگی به شما میدهد .

  1. با کابینت هایی به سبک شیکر به آشپزخانه خود جذابیت ویژه ای بدهید

انکار جذابیت جاودانه کابینت های کلاسیک به سبک شیکر سخت است. در حالی که مبلمان شیکر به قرن 18 برمی گردد، افزایش محبوبیت کنونی کابینت های شیکر آن را به یکی از اصلی ترین طراحی آشپزخانه امروزی تبدیل کرده است.

از این آشپزخانه کاملا سفید رویایی، که درهای کابینت آینه ای نه تنها عمق می بخشد، بلکه حس تمیزی و پیچیده ای را به فضای آشپزی می بخشد، نشانه بگیرید.

جهت مطالعه مزایای کابینت آشپزخانه سفارشی کلیک کنید.

ایا قصد دارید آشپزخانه خود را بازسازی کنید؟

برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان با متخصصین ما با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

 

اعتماد شما افتخار ماست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.