بلاگ

چه مقداری لازم است برای تغییر در آشپزخانه خود هزینه کنیم؟

وقتش رسیده که بخواییم تغییر و تحولی در آشپزخانه خود ایجاد کنیم.

اگر کابینت های شما دچار فرسودگی شده و نیاز به بازسازی و تحول داره با ما تا اخر این مقاله همراه باشید.

میخواییم باهم هزینه هایی که مستلزم به اجرا است برای بازسازی آشپزخانه و مد نظر شماست که باید انجام بشه رو در نظر بگیریم تا حدودا ببینیم چه مقدار برای پروژه بازسازی آشپزخانه لازم داریم؟ آماده اید بزن بریممممم

پر هزینه ترین بخش بازسازی آشپزخانه کجاست؟

بخش های پر هزینه رو میخواییم باهم بررسی کنیم اول چند تا از پرکابردترین سوالایی که میشه اینطوری باید در نطر بگیرم

  • تاکی میخواهید داخل منزل زندگی کنید یا نه قصد جا به جایی دارید؟
  • معمولا یه اشچزخانه چه قدر طول عمر مفید داره؟
  • ایا جابه جا کردن موقعیت مکانی آشپزخانه کار درستیه؟
  • ایا فضای ظاهری اشپزخانه اون طرح و ایده مد نظر شما نیست؟
  • چه مقداری میخواید برای بازسازی آشپزخانه دست به جیب بشید؟
  • چه قدر زمان نیاز داره برای بازسازی کامل آشپزخانه؟

خوب باید یه یه سری جوانبو در نظر داشته باشیم که میخواییم بخش مهمی از منزلو تغییر بدیم پس نیازمند بودجه کافی و مورد نیاز هستش وگرنه بازسازی نکردنش بهتر از بازسایه!!!

 

کارهایی که قرار است انجام بشه تقسیم بندی کنید.

بهترین راه برای  اینکه بتونید راه حل ایده آل برای هر بخشی که مد نظرتونه هر بخش کارو به طور جداگانه انجام بدید. سپس آنها را کنا رهم بزارید تا بخش های بزرگتر کامل شکل بگیره. اجزای اصلی و مهم هر آشپزخانه عبارتند از:

کابینت، صحفه کار، کفپوش، کاشی و لوازم خانگی (مثل گاز ، فر ، هود ، سینک). کابینت نقش مهمی در طراحی هر آشپزخانه خوب و همچنین اساس ساختاری آن دارد و آن را به یکی از مهم ترین بخش ها تبدیل می کند.

در مورد کابینت و راه‌حل‌های بازسازی، گزینه‌های مختلفی وجود دارد که بر هزینه آن تأثیر می‌گذارد. در اینجا چند سوال برای پرسیدن هست:

  • آیا فضای اشپزخانه ای که دارید به بهترین نحو کابینت درآن قرار گرفته؟
  • آیا کابینت های قبلی که استفاده کردید محکم و مقاوم بودن ؟
  • از چه متریالی برای کابینت خود میخوایید استفاده کنید چوب بلوط یا راش یا ام دی اف؟

شما باید تمامی کارهایی که قرار است برای آشپزخانه منزل خود انجام دهید در نظر بگیرد از دستگیره درب کابینت تا جنس کار رنگ بدنه و فرم کلی کابینت ها که این به بودجه شما در این زمینه بستگی دارد که هرکدام از این بخش ها هزینه های متفاوت و جداگانه ای در خود دارد شما میتوانید با مشاوران و همکاران ما در مجموعه نقش چوب در تماس باشید تا بهترین خدمات و بهترین کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

جدا کردن هزینه های هر بخش آشپزخانه

هزینه لوازم خانگی بسیار گوناگون است، اما یکی از کارهایی که می توانید برای کاهش بودجه انجام دهید این است که محل قرارگیری دستگاه را ثابت نگه دارید. مث یخیچال یا هود مناسبی که استفاده میشود وگازی که در حال استفاده اس میتواندتاثیر به سزایی در هزینه شما قائل شود.

سخن آخر

سپاس گذاریم از همراهی شما عزیزان که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید متوانید جهت مشاهده درب های کابینت ، تاج کابینت و الباقی محصولات از فروشگاه دیدن فرمایید و همکاران ما آماده پاسخگویی به شما در تمامی زمینه های کابینت و چوب هستند.

برای خواندن مقاله تعویض درب های کابینت آشپزخانه کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.