بلاگ

نکات کلیدی در انتخاب درب کابینت آشپزخانه

نکات کلیدی درب کابینت آشپزخانه

حتما شما هم از آن دسته افرادی نیستید که فکر می کنند در انتخاب درب کابینت باید بر اساس ظاهر تصمیم بگیرند.

ولی در واقع هنگام خرید کابینت باید به نکات مهم تری توجه کرد. عاقلانه ترین راه برای خرید کابینت آشپزخانه، بررسی جزئیات است. البته باید کابینت هایی را انتخاب کنیم که فضای آشپزخانه را به خوبی پوشش دهند و با استفاده از آنها بتوانیم استفاده بهینه از فضا داشته باشیم. حال اگر این کابینت ها ظاهر زیبایی داشته باشند ما به بهترین نحو کار درستی انجام داده ایم. پس قبل از خرید این سوالات را از خود بپرسید و اگر پاسخ سوالات خود را پیدا نکردید با مجموعه نقش چوب که دارای متخصصین مجرب می باشد در ارتباط باشید.

 

چیدمان کابینت ها چگونه است؟

چیدمان و به عبارتی محل قرارگیری کابینت یکی از مواردی است که قبل از انتخاب نوع درب باید به آن توجه کنید. کابینت ها را در جای جدیدشان تصور کنید و تصمیم بگیرید که آیا جای خوبی برای آنها انتخاب کرده اید یا خیر؟ حتی به این فکر کنید که قصد دارید چه اقلام دیگری را در اطراف کابینت قرار دهید. آنچه مسلم است این است که درب کابینت را باید به گونه ای انتخاب کنید که با بقیه فضا هماهنگ باشد. آیا واقعاً لبه های تزئینی ( قاب دار بودن درب کابینت)  را ترجیح می دهید یا سبک ساده؟

 

آیا تمیز کردن درب کابینت آشپزخانه ای که انتخاب کرده اید آسان است؟

حتما قبول دارید که نظافت یکی از مهم ترین راه های ورود انرژی مثبت به خانه است! تمیزی آشپزخانه اولویت همه ماست. بنابراین قبل از انتخاب درب کابینت به نحوه تمیز کردن آن فکر کنید. مطمئنا هیچ کدام از ما نمی خواهیم کار سخت و طاقت فرسا نظافت کابینت ها را انجام دهیم! حتی به این نکته توجه کنید که ماده انتخابی شما این خاصیت را دارد که با آب تمیز شود بدون اینکه لکه و آسیبی به جا بگذارد یا خیر؟!

کابینت آشپزخانه شما چه سبکی است؟

با تمام اهمیت جزئیات، دلیلی برای فراموش کردن زیبایی شناسی وجود ندارد! شما که قصد ندارید مدتی برای کابینت خود هزینه کنید. بنابراین اطلاعات مناسبی در مورد سبک های مختلف کابینت به دست آورید. تصمیم بگیرید که چه سبکی برای سبک آشپزخانه شما مناسب است. مطمئناً نمی خواهید کابینت های شما مانند حصیری های جداگانه به نظر برسد. و از هم گسیختگی در بین فضای آشپزخانه و فضای دیگر از خانه رخه نماید.

 

کدام طرح و رنگ با کابینت شما همخوانی دارد؟

برای تجسم کابینت خود، به طرح و رنگ مورد علاقه خود فکر کنید. اما این را هم در نظر بگیرید که آیا طرح و رنگی که انتخاب می کنید با وسایل و فضای آشپزخانه شما هماهنگ است یا خیر! حتما می دانید که کابینت ها را می توان در رنگ های مختلفی از قهوه ای تیره و مشکی گرفته تا سفید، زرد، آبی و … تولید کرد، قبل از خرید تحقیق کنید که کدام طرح و رنگ بیشتر به آشپزخانه شما می آید.

 

چقدر فضا دارید؟

آیا آرزوی داشتن یک آشپزخانه بزرگ را دارید؟ جالب است بدانید که با انتخاب درست می توانید فضای آشپزخانه خود را سخاوتمندتر و بزرگتر از آنچه هست کنید. این نکته از پاراکس را به خاطر بسپارید: اگر سبک کابینت، در، قفسه و جداکننده را هوشمندانه انتخاب کنید، گام بزرگی در به حداکثر رساندن فضای آشپزخانه برداشته اید.

 

سحن آخر:

در این مقاله سعی کردیم سوالاتی را پیش روی شما قرار دهیم تا با پاسخ به آنها بتوانید مناسب ترین درب کابینت را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. خبر خوب این است که پس از مطالعه این مقاله و یافتن پاسخ سوالات فوق، می توانید خریدی آگاهانه داشته باشید. توجه داشته باشید که مجموعه نقش چوب طیف وسیعی از جدیدترین کابینت آشپزخانه را برای هر سلیقه طراحی کرده است. کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه بودن از جمله مواردی است که ما آن را سرلوحه کار خود قرار داده ایم. امید است بتوانیم به خوبی و در جایگاهی که در نزد شما عزیزان داریم در خدمت شما عزیزان باشیم. در ضمن کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در مورد انواع درب کابینت و متریال های موجود و … می باشند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.