بلاگ

رنگ کابینت آشپزخانه

انتخاب رنگ کابینت

همیشه از قدیم گفتن آشپزخانه قلب تپنده هر خانه ای می باشد . و شما می توانید با انتخابی خوب و مناسب برای کابینت نمایی زیبا و فوق العاده را برای آشپزخانه خود داشته باشید . و انتخابی مناسب برای رنگ کابینت می تواند زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان کند .

رنگ کابینت آشپزخانه

رنگ کابینت آشپزخانه

  • زرد گرم و آفتابی

اگر آشپزخانه شما کوچک است که پنجره ای به سمت بیرون نداشته باشد و نور کمی دارد با اندکی رنگ زرد خورشید را به آشپزخانه بیاورید و فضای آشپزخانه را گرم تر نشان دهید . رنگ زرد به خوبی با الوار چوب روی کابینت ها و سرامیک سفید سریعا جور می شود .

  • مشکی

رنگ سیاه هیچوقت از فشن خارج نخواهد شد و زیبایی بی حد و مرز خود را به همراه دارد. ترکیب این رنگ با کابینت های سنتی شیشه دار و صفحات سنگی و گرانیتی و کابینت های های گلس برای روی کابینت ها خیلی زیبا خواهد شد و از تاریکی رنگ مشکی را از بین خواهد برد .

  • قرمز

رنگ کابینت آشپزخانه سرخ همیشه جزوی از بهترین انتخاب هاست. اگر آشپزخانه شما بزرگ باشد؛ کابینت های گلاس سرخ و قرمز با سطوحی صاف و براق ، و درب کابینت چوبی قرمز انرژی را به آشپزخانه شما می آورد . و استیل  و صفحات کابینت سفید این ترکیب را تکمیل کرده و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند .

  • سبز

رنگ سبز با تمامی وسایل ست به راحتی می شود . رنگ سبز ملایم به خوبی با رنگ گرم چوب کابینت ترکیب شده و یک فضای زیبا و گرم را فراهم می کند . با استفاده از رنگ سیاه برای صفحات و تاج کابینت مدرن آشپزخانه بالای کابینت میتوان یک تعادل  رنگی خوب و زیبا در فضا ایجاد کرد .

 

رنگ کابینت

  • طوسی ملایم

همچنین شما می توانید کابینت های را از بالا تا پایین به رنگ طوسی و خاکستری در آورید و یک فضای پر آرامش را ایجاد کنید . این رنگ کابینت آشپزخانه را میتوان در کنار سرامیک های میان کابینت کوچک به کار برد تا زیبای بیشتری داشته باشند . کمی رنگ زرد هم که پیشتر گفته شد میتواند از خشکی و سردی رنگ طوسی بکاهد و آشپزخانه را روشن تر نشان دهد. بنابراین اگر به فکر بازسازی کابینت آشپزخانه هستید این رنگ را انتخاب کنید

  • رنگ های ترکیبی 

برای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه با کمی خلاقیت رنگ ها را ترکیب کرد . با ترکیب دقیق رنگ های آبی و سبز می توانید یک رنگ زیبا و قشنگ جدید ایجاد کنید. برای صفحات روی کابینت و فضای پشت کابینت از سنگ های مرمر کمک بگیرید تا جلوه ای بی نظیر به آشپزخانه خود بدهید .

  • سایه های خاکستری

کابینت های خاکستری تیره با دستگیره ها و رنگ های فولادی و لوازم استیل به خوبی ست شده و تصویری زیبا و فوق العاده ایجاد می کنند .شما عزیزان باید در نظر داشته باشید سرامیک مات بهترین انتخاب برای میان کابینت های آشپزخانه شما است و رنگ کرم و قهوه ای را نیز می توانید برای کف آشپزخانه در نظر بگیرید .

  • خانه جنگلی

سبز رنگی است که همیشه برای کابینت های طرح جزیره و کاشی های پشت آن انتخاب خوب و مناسبی است. پیشنهاد متخصصین این است که رنگ دیگر کابینت های آشپزخانه را به رنگ سفید در بیاورید تا به یک ترکیب رنگی مناسب برسند.

طرح های کلاسیک به جذابیت بیشتر کابینت آشپزخانه شما کمک شایانی می کند و صفحات براق ظاهری مدرن به فضا می دهند. یک صفحه چوبی برای کابینت جزیره ا خود استفاده کنید تا این زیبایی تکمیل شود از همین رو شما می توانید با تماس با متخصصان ما در فروشگاه نقش چوب از آن ها راهنمایی و مشاوره بگیرید .

 

Cabinet color

بیشتر بخوانید : در مورد نصب تاج چوب اطلاعات بیشتری را کسب کنید .

نکات مهم در مورد انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه

  1.  اندازه آشپزخانه : یکی از مهم ترین نکاتی که که د رمورد رنگ کابینت وجود دارد ، توجه به اندازه ی آشپز خانه شما می باشد . انتخاب رنگ در کابینت ، فقط به زیبایی آن مربوط نمی شود . شما باید انتخابی داشته باشید  که مناسب اندازه آشپز خانه شما باشد .
  2. نوع چوب و رنگ مورد نظر خود را بشناسید : همه ی ما ایده هایی در مورد رنگ و دیزانی مورد علاقه خود در آشپز خانه داریم پس باید در مورد نوع چوب و میزان نزدیکی آن به سلیقه خود از دیزاینر های آشپز خانه و متخان کمک بگیریم .
  3.  ست کردن رنگ با پس زمینه : در زمانی که انتخاب تمامی وسایل آشپزخانه اعم از دکوراتیو و وسایل برقی و مصرفی انجام شد و فقط سفارش و طراحی کابینت باقی مانده بود ، بهتر است رنگ کابینت های آشپز خانه خود را مناسب با رنگ پس زمینه و دیگر اجزای آشپزخانه انتخاب کنید .

 

2 دیدگاه در “رنگ کابینت آشپزخانه

  1. بازتاب: سارا
    1. naghshchoob گفت:

      بله حتما همین طوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.